tisdag 4 februari 2014

Fotografbesök idag

Då har jag återhämtat mig efter årets episod av magsjuka... De senaste fyra åren har jag drabbats vid samma period, februari eller mars. Innan dess hade jag inte varit magsjuk på väldigt många år, skumt! Så nu hoppas jag att jag haft mitt för detta år. Har inte tid att vara sjuk nu när det är knappt fyra veckor kvar till bröllopet! Igår pysslade jag med en bordsplaceringstavla, festprogrammen är nästan färdiga för utskrift och vigselprogrammen ska mamma och Mattias mamma hjälpa oss med... Efter tydliga direktiv så klart ;) Saker faller på plats allt mer. Lite småpyssel återstår men vi är helt i fas, inget stressande vilket är underbart.

I eftermiddag ska vi träffa fotografen och gå igenom vad vi vill ha för bilder, få lite tips och idéer och planera utefter det. Så det bara är att börja knäppa när vi kommer dit innan vigseln!

Igår var det vår i luften! Charlie tyckte med
att det var härligt och hittade en solig plats inne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar