lördag 15 februari 2014

Vilken vecka!

Den här veckan går till historien när det gäller positiva överraskningar! Jag blev totalt lurad i onsdags när jag trodde jag skulle på VIP kväll med mamma på BMW. Istället kom tre fina arbetskamrater och ringde på dörren med skumpa och jordgubbar. Blev helt chockad! Vi åkte senare iväg och hamnade på restaurang Babbel där fler arbetskamrater satt och väntade på oss! En mycket trevlig kväll med god mat och skratt bjöds jag på. Så tacksam för det, hade jag inte räknat med! Fin present fick jag också!


Nu är Mattias på äventyr med sina vänner. Han blev också lurad! Igår kl 6.00 tog jag med honom till landvetter, fick honom att tro att det var min mamma som låg bakom. Vi packade varsin väska kvällen innan. Men på flygplatsen mötte istället killarna upp! Himla kul. Kanske tankarna gått åt hållet att det möjligtvis kunde vara kompisarna som låg bakom, men att han skulle ut och resa trodde han inte! Till Budapest skulle de åka en weekend. Imorgon kommer han hem, spännande att höra hur han haft det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar