måndag 30 augusti 2010

Dags för påfyllning av energi

Här hemma sitter jag och gör övningstenta efter övningstenta... Det känns helt okej, men nyss stötte jag på en med helt andra frågor än på de övriga. Det gjorde mig lite förvirrad och nervös, men då märker jag ju i och för sig vad jag ska läsa om lite extra. 

Nu är det dags att få i sig lite lunch, det blir enkelt idag.



Naturdiets shaker är väldigt goda, min favorit är choklad. Det är inget kul att göra lunch, det räcker att laga mat en gång om dagen. Vill man dessutom inte lägga ner någon längre tid för lucnh, som mig just nu, så är det perfekt att dricka en sådan och äta en banan. Snabbt, enkelt och mätt blir man! Att den är kalorisnål är ett stort plus, har lagt ner viktväktarna ett tag men försöker fortfarande leva någorlunda hälsosamt, jag tänker på vad jag stoppar i mig. Det gäller att välja, man kan inte äta allt.
Ikväll blir det ett Indoor walking pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar