måndag 30 augusti 2010

Glädje & saknad

Vad jag älskar våran lilla bil!
Den går som ett spjut och tog mig så fint till träningen idag. Underbart att slippa ta bussen 45 minuter innan passet börjar, kan ta röda faran 20 minuter innan istället. Så bekvämt. Inga tunga matkassar på bussen längre heller, åh! Är så lycklig över denna bil.

Underbara lilla "röda faran"!


Jag saknar våra mysiga kvällar tillsammans! Nu när Mattias börjar jobba 06.45 varje dag så går han och lägger sig tidigare, mycket tidigare... Det innebär mindre tid för oss att umgås på, kvällarna i soffan tillsammans framför tvn är som bortblåsta. Bara två dagar har hittills gått, jag hoppas på föränding i sinom tid. Kvällarna är min heliga stund på dagen, jag tycker det är så mysigt att slappa i soffan och se på något trevligt program, dricka en kopp te och bara njuta av ledigheten innan nästa dag drar igång. Att inte få dela den tillsammans med någon känns tomt. Alla är vi olika, vi behöver inte lika många timmars sömn för att klara av dagen...                                                                        Snart hämtar jag Charlie! Han vill
                                                                                                         alltid mysa, han har all tid i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar