söndag 19 september 2010

Förkylt...

Började känna av det redan för några dagar sedan, för trött för att vara normalt. Igår slog det lock för öronen och det blev tjockt i halsen och snuvigt. Både Mattias och jag känner oss slöa och förkylda idag. Har inte så ont i halsen men ont i kroppen och tung i huvudet.

Var på sjukhuset förut i några timmar och förberedde min uppgift inför case-seminariet imorgon, men mer blev det inte, fick gå hem. Man vill ju inte riskera att smitta någon i den miljön. Får se hur det blir imorgon, kanske inte tar mig dit förrän seminariet börjar kl 13, vila som gäller nu, och mycket c-vitamin!

Har INTE röstat idag.... För jag har ju redan förtidsröstat. Vi får se hur det går, kan inte påstå att jag är överdrivet engagerad, det blir som det blir. Finns positiva och negativa saker hos båda sidorna.

Nu är strax köttfärslimpan som Mattias tillagat färdig. Till efterrätt får det bli romrussinglass! (Pensionärspoäng på den...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar